چكيده:
در محيط رو به ديجيتالي شدن، خوانندگان (به ويژه خوانندگان جوان) به تدريج، رفتار مطالعه از روي صفحه نمايشگر و استفادۀ فزاينده از انواع راهبردها (مثل مرور و تشخيص كليد واژه اي) را براي غلبه بر محيط اطلاعاتي در خود ايجاد مي كنند.
با توسعۀ كتاب هاي الكترونيك و ابزارهاي مطالعه آن، سليقه رسانه اي مصرف كنندگان كتاب نيز تغيير خواهد كرد. در آينده، مصرف كتاب الكترونيك بيش از بيش افزايش خواهد يافت. اما اينكه چه نوع كتابي و با چه موضوعي قابليت تبديل شدن به قالب الكترونيكي را دارد و به چه شكلي بايد ارائه شود، مسئله مهمي است كه بايد قبل از هر اقدامي مطالعات لازم درباره آن انجام شود.
واژه هاي كليدي:
عادتهاي مطالعه، كتابهاي الكترونيك، محتوا كتابهاي الكترونيك، فرم كتابهاي الكترونيك، ابزارهاي مطالعه كتابهاي الكترونيك
اصول و روشهای مطالعه با تأکید بر عوامل مؤثر در ترویج کتاب و کتابخوانی (سليمي باهر ، موسوي)
كتابهاي ,الكترونيك ,كتاب ,مطالعه ,الكترونيك، ,محيط ,كتابهاي الكترونيك، ,در محيط ,ابزارهاي مطالعه ,را دارد ,دارد و
درباره این سایت