محل تبلیغات شما

چكيده:

در محيط رو به ديجيتالي شدن، خوانندگان (به ويژه خوانندگان جوان) به تدريج، رفتار مطالعه از روي صفحه نمايشگر و استفادۀ فزاينده از انواع راهبردها (مثل مرور و تشخيص كليد واژه اي) را براي غلبه بر محيط اطلاعاتي در خود ايجاد مي كنند.

با توسعۀ كتاب هاي الكترونيك و ابزارهاي مطالعه آن، سليقه رسانه اي مصرف كنندگان كتاب نيز تغيير خواهد كرد. در آينده، مصرف كتاب الكترونيك بيش از بيش افزايش خواهد يافت. اما اينكه چه نوع كتابي و با چه موضوعي قابليت تبديل شدن به قالب الكترونيكي را دارد و به چه شكلي بايد ارائه شود، مسئله مهمي است كه بايد قبل از هر اقدامي مطالعات لازم درباره آن انجام شود.

واژه هاي كليدي: 

عادتهاي مطالعه، كتابهاي الكترونيك، محتوا كتابهاي الكترونيك، فرم كتابهاي الكترونيك، ابزارهاي مطالعه كتابهاي الكترونيك

در مذمت عيب جويي از ديگران

اصول و روش‌های مطالعه با تأکید بر عوامل مؤثر در ترویج کتاب و کتابخوانی (سليمي باهر ، موسوي)

خواندن در محيط الكترونيكي و مجازي (مولف: موسوي)

كتابهاي ,الكترونيك ,كتاب ,مطالعه ,الكترونيك، ,محيط ,كتابهاي الكترونيك، ,در محيط ,ابزارهاي مطالعه ,را دارد ,دارد و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

باغچه الکترونیکی من